Tarieven

• 26 euro per maand
  • Vrijdag 15.30 -16.15
  • 26 euro per maand

In onze opleiding leren we de kinderen al vanaf het begin solistisch te zingen, hierbij wordt het zelfvertrouwen gekweekt wat bijdraagt tot de groei van de persoonlijkheid. Maar óók het samen zingen wordt de kinderen geleerd; het gevoel van “Wij doen het samen, maar iedereen is belangrijk”. Durven zingen en je eigen stem ontdekken. Wij werken met een kleine groep, dus ieders persoonlijke inbreng is daarom van groot belang. Naast adem- en stemoefeningen komen de volgende aspecten aanbod:

• Aanleren van liedjes en muzikaliteit
• Voordracht, tekstinterpretatie en uitstraling
• Plezier krijgen in het zingen

Repertoire
We zingen o.a: liedjes van Kinderen voor kinderen, liedjes uit musicals. Maar ook het meer klassieke werk zoals bijvoorbeeld het “Pie Jesu” van Andrew Lloyd Webber. We proberen de kinderen het echte mooie zingen bij te brengen en geven de kinderen geregeld de mogelijkheid om via optredens de ervaring van het optreden te ondergaan. Zou je het een keer willen proberen, je bent van harte welkom.

Sluit menu